Mitt största fan <3

 m Om: ÄLSKAR MITT LIV

Kan inte du börja fota mer i skolan och så. Det vore kul att se mer av ditt liv och hur det är under vardagarna. Jag vet att det händer ibland att du gör såna inlägg, men det vore sååå kul om de kunde bli mer frekventa :*

Har ingen aning om vem du är men fan vad jag älskar dig. Vet inte ifall du har en crush på någon i min klass eller om du faktiskt är intresserad av inläggen (lovar att det inte är jag själv som kommenterar!).
Jo men absolut! Min klass hatar dock när jag filmar då de vet att filmerna kommer dyka upp någonstans, men ska försöka vara lite diskret!
Vi är dock inte så roliga som vi verkar vara. Vi är roligare.
 
Var hos totte idag på vår håltimme. Wonderful. Känns alltid som vi inte träffats på flera veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0