Creamy contouring

För någon vecka sedan klickade jag hem en contouring palett från Ebay för ynka 28 kr. Jag har länge velat testa contouring med krämiga foundations och nu när jag äntligen klickat hem en palett, så har jag suttit flera dagar i sträck och bara kollat på hur många contouring tutorials som helst, så jag verkligen lär mig hur man ska göra (det är tydligen ganska svårt). Ser så himla lätt ut på filmerna och även fast det är ganska komplicerat, tror jag att jag kan klara av att få ett fint resultat.
Inte mindre taggad blev jag när jag hittade den perfekta videon som visade hur man ska göra. Kolla bara hur tjejen ser ut innan och efter det att hon "contourat".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0