En tanke

Idag hade jag 14 läsare!? Eh wat. Why? Men det är ju supertrevligt. Jag leker men en tanke om att jag ska börja använda bloggen som en "träningsblogg". Har varit intresserad av träning i över ett år nu, men har på senaste tiden insett att man inte kommer någon vart utan rätt kost. Så det har jag också blivit väldigt intresserad av. Har slutat nästan helt med pasta, äter inte alls lika mycket kolhydrater och försöker för tillfället ligga på ett kaloriunderskott för att bli av med en del fett.
Det är kul för mig att kunna gå tillbaka och läsa sen i framtiden när jag är bodybuilder. Tror jag ska göra så. Kommer självklart skriva "vanliga" inlägg också, lägga upp bilder från skolan, fester, familjeträffar osv, men bara ha lite mer fokus på träning och kost.
 
27 april 2014
19 februari 2015
 
Jag vet jag vet, ser ut som att jag är kralligare på första bilden. Men det är ljuset, lovar. Om man kollar på bredden ser man skillnaden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0