Nyårsafton 2014/2015

Åååh vad nyår var trevligt! Bästa hittills skulle jag vilja påstå. Vid 16.30 kom Nathalie, Isak, Tove och Jesper hem till Simon. Vi drack en liten fördrink, åt lite snacks och badade jacuzzi. So cozy. Jag hade förberett en trerättersmiddag, som blev helt som jag tänkt mig, är så sjukt nöjd! 
Vi åt min goda mat, tjejerna sminkade sig, killarna vaxade sina frisyrer och lagom efter desserten kom Brúndin och Archa och gjorde oss sällskap en liten stund innan vi (förutom Tove och Jesper) drog vidare till Alizia där vi välkomnade det nya året med ett gäng andra härliga människor. 
Det var verkligen en riktigt bra start på ett år som förhoppningsvis kommer att bli lika bra. Det som var tråkigt var att jag inte fick fira det med Tove. Det har jag gjort de 2 tidigare åren. Vi var iallafall med varandra innan, det är väl det som räknas tihi.
 
Mina vackra fördrinkar
Härliga gossar
ALLTSÅ SJUKT HUR BRA MIN OXFILÉ BLEV!!!
Vi passar nog rätt bra ihop ändå
Jag & Simon hade köpt några fula hattar för 5 kr st haha, populära var dem iallafall
Glassbomben jag gjorde. Succé
Dresscoden på festen var fluga/slips eller klänning. Such handsome guy
Ligan 
Första nyårkyssen tihihi
Dagen efter var vi inte lika vackra ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0