RIP in peace

Idag hade jag bara en lektion, slutade klockan 10. Nice. När jag kom hem upptäckte jag en inte lika så trevlig överraskning. Lumen låg död i buren. Har varit hos Simon nu två dar i rad så de har inte fått mat sen i fredags. Så Lora hade ätit på hennes hjärna. Det finns näring där, det är ren överlevnadsinstinkt att de börjar äta på varandra, lovar att det inte är något fel på Lora!
 Är inte ledsen, har inte kommit någon av dem särskillt nära, men det är bara så jäkla onödigt. Hade kunnat ringa mamma och be henne slänga in lite käk. Man kan ju tro att Lora ska sörja sin kompis, men hon sitter och gör glädjeskutt nu bara för att jag städat buren. Hon kanske alltid hatat henne i smyg.
 
Hejdå musen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0