Dålig vecka

Förra veckan misskötte jag träningen så mycket, eller det känns iallafall som att jag gjorde det. Jag var sjuk på måndagen och tisdagen, så då blev det ingen träning. Sedan körde jag bara kondition och mage två gånger den veckan. Styrketräningen fungerade som vanligt, bara det att det blev 5 dagar istället för 7. Men på ett sätt känns det mer okej att skippa konditionsträningen nu när jag jobbar varje dag. Springer ju fram och tillbaka hela dagarna på jobbet, förbränner en hel del bara där, så jag behöver inte träna kondition varje dag som jag annars försöker göra. Men två gånger på en vecka är inte okej. Det får inte bli en vana att skippa konditionen.
 
Kaseinpudding med upptinade hallon som jag rört om till en flytande sås.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0