Livsuppdatering

Den här veckan jobbar jag 40 timmar, kan ni förstå det? När de anställde mig sa de 16-20 timmar i veckan, ändå har jag fått dubbelt så mycket denna vecka. Jag har för tillfället en paus från mitt pluggande, men sen när jag börjar plugga igen kommer jag inte kunna arbeta så här mycket. Dessutom har jag svinont i mina fötter. Jag har, som en del av er kanske redan vet, väldigt mycket problem med mina fötter. Det har jag haft hela mitt liv. I vinter ska jag operera min ena tå och den andra foten är helt kaos. Får svinont om jag går eller står en längre tid. Har röntgat flera gånger utan resultat. Men trots det fortsätter min träning som vanligt. Det är tufft att springa med en fot som knappt kan gå, så jag kör mycket på crosstrainern och det blir inte lika mycket ben eftersom det belastar fötterna mer än någonting annat. Men det är fortfarande superkul att träna. Blir bara roligare när jag ser resultat. Dieten håller också i sig väldigt bra, trots att jag varje dag suktas utav hamburgare och karamellfrappuccinos. Så livet är helt okej just nu. Trivs med träningen men det suger att inte ha någon tid till att träffa vänner eller familj. Det faktum att jag inte pluggar till läkare just nu suger också. Men det har sugit ganska länge nu, så det är ingen nyhet.
 
2 bilder från iförrgår, 1 november.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du lägga upp bild/video på din tå och berätta lite om operationen? Har oxå problem med fötterna och speciellt min vänstra stortå så skulle vara intressant att veta och se vad du har för problem pch vad för operation du ska göra, om det inte är för personligt förståss!

2015-11-03 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0