Biokväll

Ikväll var jag på bio med några vänner och såg The martian. Den var bra, underhållande. Höll mig vaken under hela filmen :-)
Hade på mig en utav mina absoluta favoritklänningar som jag verkligen saknat då den är en riktig vinterklänning. Lite för tidigt att ha på mig den redan nu, men tycker verkligen om den supermycket, så jag orkade inte vänta på att vintern skulle komma. Jag köpte den faktiskt till julafton förra året från Sheinside. Minns inte exakt vad den kostade men absolut inte över 200kr.
 
Haha kvalitén på mina outfit bilder tho
& så min favoritsminkning till det, MUS ögonskuggor i färgerna Deadly, Pollution och Backstage, Dermanord läppenna i färgen Natural beige, MAC läppstift i färgen Brave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0