Chokladfondue

Igår satt jag och mamma och planerade lite vad vi skulle ha för mat på min födelsedag (när familjen firar mig). Vi kom fram till att till efterätt ska vi ha chokladfondue. Alltså skära olika frukter i små bitar och doppa i smält mörk och vitchoklad. Blev så sugen när vi pratade om det, så jag gjorde ett litet minifat med olika frukter och 70 % mörkchoklad. Mamma och pappa tyckte nog inte det blev så gott, chokladen är väldigt stark och nästan besk i smaken, men jag tycker det blir en bra kontrast mot den söta frukten.
Har dessutom köpt jättesöta "plockare" eller vad man nu ska kalla dem, från eBay. Jag köpte dem till min tjejbrunch som jag ska ha när jag fyller år, men de passade super nu också. De finns HÄR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0