Guldbrunt

I söndags ville jag göra en sminkning jag aldrig tidigare testat, det var ett tag sedan jag klev ur min komfortzone och gjorde annat än det jag brukar göra. Som ni kanske märkt har jag fastnat i en period då jag nästan bara gör smokey eyes eller vinröda sminkningar. Så som sagt, jag ville testa någonting nytt. Jag som har hooded eyes ska ju absolut inte ha skimmer på mina ögonlock, det gör att ögonen ser ännu mer insjunkna ut. Om man inte vet vad man gör. Så jag ville testa mig själv. Kan jag använda skimmer på mina lock utan att de ser ut som två potatissäckar? Det kunde jag. Och det blev supersnyggt, alltså verkligen! Insåg det inte riktigt när jag hade sminket, men sen när jag satte mig ner för att redigera klippet såg jag att när jag blinkade såg det jättefint ut!
Jag använde mig bara av två ögonskuggor från MUS, Golden & Xocoatl (skönt namn).
Jo, jag ser superrund ut på den här bilden, men det var den enda bilden där jag lyckades hålla ögonen öppna.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Högskoleprovet idag... Hur gick det? Hoppas det gick bra för dig! Själv vill jag komma in på läkare på KI till våren...men aja. Lycka till☺
Kram

2015-10-24 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0