Läskigt sjuk

Alltså jag mår så konstigt dåligt. Jag har inte feber, är inte förkyld, har inte ens längre ont i halsen. Jag bara känner att jag mår sjukt dåligt. Fryser som bara den och det bultar, det bultar i mitt huvud hela tiden. Har tagit två alvedon, men har fortfarande väldigt ont i huvudet. Det är lite läskigt faktiskt, att inte vara sjuk på riktigt. Haha låter konstigt, men jag blir så sällan sjuk och när jag blir sjuk, då vet jag vad jag är för sjuk och då vet jag vad jag kan göra för att bli frisk så fort som möjligt. Jag har ork i kroppen, känner mig inte så svag som igår, men jag orkar ändå inte äta.
Idag har jag bara tvingat i mig någon smörgås och eftersom jag äter så himla dåligt kände jag mig tvungen att slänga ihop en proteinfylld smoothie, så jag inte bara stoppar i mig onödigt käk.
 
Kvarg, mjölk, banan, hallon, blåbärsprotein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0