Tillbaka

ÄNTLIGEN är jag frisk! Åh ni förstår inte hur fantastiskt det känns. Som om jag levt i en bubbla haha, usch, avskyr att inte kunna göra någonting. Det första jag gjorde imorse var att träna. Fick ett sms från Elias som var lika peppad som mig på att träna, så det var skönt att inte behöva köra första passet ensam.
Vi körde bröst, han hade inte tränat det på ett tag och jag kände att jag ville köra en muskelgrupp som jag garanterat får träningsverk av. IMORGON VILL JAG HA ONT.
Känns verkligen som jag varit borta en evighet, trots att det bara gått en vecka. Konstigt nog tog jag mer i bänkpress än jag någonsin gjort tidigare. Elias trodde det berodde på att jag var så peppad och det ligger nog någonting i det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0