Alltid träningsvärk överallt - förutom i axlarna

Idag körde jag ett riktigt hårt axelpass. Under mina 3 år som gymmare har jag aldrig fått träningsvärk i mina axlar, vilket suger, då jag älskar att ha träningvärk. Det betyder att man jobbat hårt. Under 3 år har det därför känts som om mina axlar aldrig har fått arbeta. Så är det förstås inte, jag ser stor skillnad på mina axlar, men det är så tråkigt när det aldrig känns att man gjort ett bra jobb. Så idag körde jag nästan alla axelövningar jag kunde komma på, tror det blev omkring 9 övningar. Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag arg.
 
Dagens lunch - tonfisk, tomat & avokado sallad samt blomkål
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0