En jobbig nödvändighet

En grej jag avskyr att göra är att ta progress bilder. Det är liksom så tråkigt att bara stå och fota sin kropp. Enda anledningen till att jag gör det är för att jag vet att jag kommer vara tacksam för att jag gjorde det om något halvår. Jag är så arg på mig själv för att jag inte tog fler progress bilder för 1-2 år sedan, hade varit superkul att se nu. Jag har liksom två suddiga iphone bilder från innan jag började träna. Inget att hänga i julgranen liksom. 
Därför försöker jag ta så mycket bilder som möjligt nu, så jag kan känna mig nöjd om några månader. Sen är det så himla kul att se förändringen i bilder. Det är så lätt att man inte gör det i verkliga livet, när man ser sig själv varje dag märker man inte de små förändringarna som tillslut blivit stora förändringar.
 
2 från idag. Skönt att "rutorna" börjat synas utan att jag spänner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0