Fråga

Jag tror att. Det här inlägget kommer vara helt meningslöst. Eftersom ingen kommer svara. Men jag tänker fråga ändå. Ni typ 3 personer som läser min blogg, vad vill ni att jag ska skriva om? Tycker ni det är kul med kost och träningsinlägg eller vill ni har mer om smink? Alltså när jag sminkar mig tar jag självklart bilder på sminkningarna men lägger aldrig upp de bilderna, de är mer till mig själv så jag lär mig vad som ser bra ut och så jag utvecklas osvosvosv. 
Men jag vill gärna veta vad ni tycker e kul att läsa om. Personligen tycker jag det är roligast att skriva om min träning eftersom träningen för tillfället är hela mitt liv. Och högskoleprovet, men hur kul är det att läsa om plugg? Men ja. Kommentera gärna. Snälla. Skoja, ni måste inte. 
 
Andra delen av min vardag. Kul va

Kommentarer
Postat av: Alizia

Amanda, jag läser din blogg då och då! Tycker det är kul med smink och träning. Din N1 fan!

Svar: Men gulle dig, vad kul att du läser! Då fortsätter jag med smink och träning ;) Kram vännen <3
Amanda Bashiri

2015-09-19 @ 23:53:34
Postat av: Anonym

Hej Amanda!
Jag skulle oxå vilja att du skriver lite om högskoleprovsplugget och mer om dina drömmar. Jag har en kusin som faktiskt också gick på Bromma, hon tog studenten i N3B i somras och hon har exakt samma dröm som dig, att bli läkare och gå på KI. Hon vet inte vem du är (inte jag heller hahahaha) men tänkte att du kanske kan dela med dig av dina tips här på bloggen och att hon kanske kan dela med sig av sina?
Btw skit fina sminkningar du gör. Älskar verkligen dina tips OH du har fått mig att bli confident om sminkningen!

2015-09-21 @ 18:29:22
Postat av: Anonym

Kam du skriva lite om eyeliner tutorials? Kan inte få till den sliten och det ser ut som att du gör det!

2015-09-21 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0