Makeupartisternas högtid

ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL HALLOWEEN!!! Eller det är väl egentligen inte själva högtiden jag längtar till, utan mer till alla häftiga sminkningar! Igår kväll satt jag i flera timmar och bara letade inspiration till vad jag ska göra för sminkningar i år. Nu har jag bestämt två olika sminkningar jag ska göra. Redskapen redan beställda från eBay så om två veckor kommer jag sitta fastklistrad vid brevlådan och vänta på att sakerna ska komma hem, så jag får börja testa. Tänker inte avslöja för mycket, men det jag kan säga är att båda sminkningar kommer innehålla rhinestones. Vet inte vad det heter på svenska, alltså små glitterstenar. KOMMER BLI SÅ HÄFTIGT.
 
Den ena sminkningen kommer bli en blandning mellan de här två.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0