Igår var jag på bröllop

Min fina kusin Venous gifte sig igår. Det var ett stort bröllop på runt 200 personer skulle jag tro. Det var ett persiskt bröllop, med en persisk ceremoni, vilket var kul, väldigt annorlunda. Allting var så fint och påkostat, massa blommor, god persisk mat, öppen bar, ett helt kamerateam som fotade och filmade och mycketmycket mer.
Det var sagt att man skulle ha två olika klänningar på sig, en cocktailklänning på ceremonin och en fin, långklänning på festen. Det var inte alla som följde det, men både jag, mamma och Berkeh bytte klänningar under kvällen.
 
Bruden och hennes far
Det fina brudparet och brudens alla tärnor
Mamma & pappa
Min bror & jag i min första klänning från Nelly
Mamma och mina bröder. Mamma såg ut som en prinsessa i sin andra klänning ♥
Min andra klänning, nyårsklänningen från Rebecca Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0