Kost & träning utomlands

Jag har ju tagit med två olika gummiband och bestämt vilka övningar jag kan och ska göra med dem här när jag inte har något gym. 
Har tillochmed planerat så väl att jag blivit taggad på att träna utan gym.
Så åker jag på den här skitförkylningen. JAG VILL TRÄNA. 
Men man blir ju snabbt frisk här i solen, så jag är nog på banan igen om några dagar och då jävlar blir det hårdträning. 
Det här med maten känns ju också lite jobbigt. Första kvällen åt vi baguetter, dag 2 och 3 har vi nu käkat pasta. Jag fick äta omelett idag till lunch för att jag inte ville äta pasta två gånger idag, men jag kan ju heller inte käka det i två veckor.
Var tredje dag är det jag och Kian som ska laga mat, då blir det nyttigare varianter. Imorgon ska vi laga fläskkotlett och potatis. Nästa gång blir det kyckling och ris (om jag får bestämma själv). Så det känns skönt.
MEN jag är ju på semester. Har dietat sen i februari, jag får släppa lite på det där nu när jag är utomlands.
Måste ju få leva lite också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0