V.22

Bra vecka den här veckan med. Skippade dock att köra mage i fredags, det passet gick segt. Blir alltid tröga pass när jag kör direkt efter frukosten, måste alltid få i mig minst en riktig måltid för att jag inte ska känna mig svimfärdig på gymmet.
Lyckades iallafall få in springintervaller 2 ggr + en långpromenad. Har dessutom kört lite lek på utegym två gånger denna vecka, vilket var helt fantastiskt.
Det är så kul och så mycket roligare nu än förra året, då jag knappt orkade göra någonting. Nu orkar jag köra med alla de tyngsta "vikterna".
Låt oss bara säga att mina handflator är helt sönderrivna efter all armgång.
 
Måndag:
1 h, 50 minuter bröst/axlar, mage
Tisdag:
1 h, 20 minuter ben
Springintervaller
Onsdag:
1 h, 35 minuter rygg/biceps, mage
Springintervaller
Långpromenad
Torsdag:
1 h, 10 minuter bröst/triceps
Fredag:
1 h, 40 minuter baksida lår/rygg
Lördag:
Vila
Söndag:
40 minuter axlar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0