Halvvägs

Nu har halva dieten gått. Än så länge har jag inte tröttnat på min mat. Om någonting så har jag börjat uppskatta kyckling ännu mer. Saknar dock banan något otroligt. Och mjölk. Och annat än kyckling.
För tillfället står jag på 62 kg, vilket är 2 kg mindre än det jag började med. Har dessutom minskat 2 cm i midjemått. Det går åt rätt håll. Jag är nöjd med hur det gått hittills. 
Det jag varit lite rädd för är hur jag ska fortsätta sen när dieten är klar. Det är problemet med min PT, han har hjälpt mig med dieten nu, men det här är ju absolut ingen långsiktig "lösning". Jag har inte lärt mig så mycket mer om kost i allmänhet, vilket var meningen med att jag skaffade en PT. 
Men eftersom jag hamnat på en anläggning med 6 helt otroligt duktiga PTs, tror jag inte jag kommer ha några problem med det. Kommer få all hjälp jag behöver där.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

"Get fit or die" 😂

2016-03-21 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0