Minskat positivt

Ni vet den där kicken man får när man tar en alvedon etfter att ha haft feber ett tag? Eller är det bara jag som får den? Jag blir iallafall alltid supertaggad på att göra någonting vettigt av den tiden då jag mår bra. Så idag har jag inte bara rensat ut hela min garderob utan också plockat ihop och testat/sorterat alla mina kläder (vi bor i en 5a och mina kläder finns lite överallt i 4 av rummen).
Mina kusiner kommer nämnligen imorgon, de är några få år yngre än mig, så de ska få kika på de plagg jag inte vill ha.
MEN det jag ville komma fram till. Minns ni min vita, långa, MAGISKA klänning som har en otrolig rygg? Varje gång jag ser den känner jag att jag måste testa den. Den är verkligen helt otrolig. Men det jag upptäckte nu när jag testade den var att den kändes lite mindre än sist över ryggen!? Det är ju där jag ska växa! Så jag knäppte en bild till min snapstory och jämförde med den gamla bilden jag tog. Visst har jag blivit mindre. Men inte på ett dåligt sätt. Det ser ut som att mina muskler blivit mer definierade och man ser helt klart att det är fett som försvunnit. Så det känns ändå bra att klänningen blivit lite större.
Men ska jag vara helt ärlig tycker jag nästan den vänstra (gamla) bilden är snyggare, jag tycker det är riktigt snyggt att vara stor och bred. Men jag kommer jobba mig dit igen. Och den här gången blir det muskler som fyller ut klänningen istället för fett.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0