älskar dig!♥

SNORUNGE, SLUTA VARA SÅ FKING KATT!



Habibi, det får inte fortsätta såhär, asso du kan inte vara kattigare än mig längre, seriöst, alla killarna kommer till dig istället för mig, jag vet inte vad jag ska göra längre?

HAHA jag älskar dig sweetie, tack för allt du gjort för mig, om du kommenterar nu och säger att ja e kattigare än dig, ja svär, din smuts-iranie, alltså inte jag, han ska komma, sen han ska säga vem av oss som e mest katt, så ska du få se!
Till Berfilina den fina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

aso hur ful kan man va? aso den där berfin var jävligt ful. hur kan du ens lägga upp hennes bild på din blogg? VIRUS!

2010-04-07 @ 14:55:52
Postat av: Pontus

herre jävlar ! kattigt som fan ! langa nummer ! rawrr

2010-04-13 @ 22:12:37
Postat av: Pontus

herre jävlar ! kattigt som fan ! langa nummer ! rawrr

2010-04-13 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0