andreas in theee housee!

hej jag heter andreas abdelki och är amandas bästis, daa? asså jag är skit snygg det vär bara att söka på fb ;) jag tycker back street boys är tunga, elle hur? Amanda håller inte med , e hon seriös? :O, aja hur som helst så är vi i skolan och har det chill med datorn, visst jag är skiit bra på blogga? ska jag göra en blogg? HAHAHA nej aldriig livet, men hur som helst så kan jag berätta lite om mig själv :), jag älskar att spela fotboll och "man utd" är mitt favo lag zåklart! och jag e mammas pojke jag älskar henne :* CHAAA, menmen jag ska tagga på lektion nu så puss, GOD IS LOVE!

'
driv bild


Kommentarer
Postat av: aydin

din fula bög ree! kom till akalla ska örfila upp dig din kukk bre!

2011-02-04 @ 16:43:12
Postat av: B'

fett sexig. man ser mycket. haha

2011-02-04 @ 16:53:10
URL: http://youknowberfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0