ångest

nu ere såhär att emelie åker bort imorn. thailand, 2 veckor, avundsjuk. men grejen är inte den att jag oxå vill dit, utan att jag kommer vara helt depp. mobbat jag vet, men 2 veckor !? utan henne !? nejnejnej. jag mår redan dåligt. är nervös inför imorn, när jag ska säga hejdå. jag KOMMER gråta, ingen tvekan om den saken. gråta framför alla, hah, hur kul är det på en skala ? det värsta är att hon är borta på sportlovet.. det är på loven vi är med varandra. ingen bariam på 2 veckor. shit. jag saknar henne redan nu.. får hålla ihop med nicko i 2 veckor, han kommer sakna henne minst lika mycket som jag .. och saken blir ju inte mycket bättre för att du kommer va så mycket brunare än mig när du kommer tillbaka:)) .. kommer ihåg i somras, när jag var på kollo i 2 veckor. kommer ihåg hur mycket jag saknade henne. mer än min familj .. FAST jag ringde henne mer än varannan dag .. det kommer jag inte kunna göra nu. och då var vi inte lika tajta som nu, FATTA, om jag var ledsen då, på kollo när man alltid har massa annat o tänka på, tänk hur förstörd jag kommer va nu. det låter typ som ingenting, 2 veckor, inte versta grejen. för mig är det det. det är hon som får mig att må bra, hon som får mig fortsätta orka, orka va glad och kämpa. har inte mycket att kämpa för nu, det är goda tider, ska va glad för det, men att hon får mig o må bra helt allmänt bara. i skolan, är det hon som gör min dag, när jag ser henne. när jag inte ser henne är jag helt depp, hela dan. 2 veckors depp. hur kul är det ? okej, deklart ja har massa andra underbara vänner som stöttar mig och ställer upp när jag behöver dom, men jag vet inte. det är nåt speciellt med henne. som en drog. hah, vad skriver jag ? vet inte, är deprimerad. men under de här 2 veckorna, ska jag försöka. ska försöka va glad hela tiden, inte tänka så mycket på henne, på hur mycket jag saknar henne. ska göra det för hennes skull. och OM det händer henne nåt, jag säger bara OM .. oherregud, vill inte ens tänka så, men då ska jag vara stark. jag ska leva för hennes skull.
och det här inlägget är beviset !



halsbandet du gav mig, emelie. ska ha på mig det varje dag tills du kommer hem. ska aldrig ta av mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0