10 saker ni kanske inte visste om mig :

  1. Jag har bott i Spaninen, när jag var liten - det var meningen att vi skulle bo där föralltid, men så blev det inte .
  2. Jag har haft 11 möss sammanlagt - Mimmi, Molly, Fiffi, Fläcken, Pricken, Popcorn, Chips, Zick, Zack, Mitzy och Lilly .
  3. Från klass 1-5 var min största önskan att få opperera mig till kille när jag blir stor haha.. - första gången jag berättar det till nån .
  4. Tro det eller ej, men jag har vart emo en gång i tiden ! försökte iallafall ..
  5. Jag har versta is - beroendet, kan äta hur mycket som helst . - låter helt sjukt, försöker sluta, men det går inte !
  6. Sen ettan har jag aldrig gått till skolan utan en klocka på armen - har 8 sånna hemma .
  7. Jag är grymt pedantisk ! om nån typ har flyttat nån liten detalj i mitt rum, så märker jag det .
  8. Jag D Ö R för tigrar, det vackraste som finns ! - har massa affischer i mitt rum på dom !
  9. Har haft massa olika ticks - förut drog jag alltid i min klocka, blinkade, kammade ögonbrynen med händerna & nu slår jag alltid med ena foten i marken när jag går, haha mongo .
  10. Föddes med en cp - tå som typ går över den andra - ska opperera när jag blir äldre .



Kommentarer
Postat av: Anonym

när kom du tbx frn spanien?:)

kan inte du visade dina klockor har sett den guldiiga aaas fin!:)

2011-01-09 @ 18:29:20
Postat av: cptå:D

du e int ensamm om 10:D

2011-01-09 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0