Mina 4 barn

Idag hämtade jag upp mina fina nykomlingar. Cherri med sin dotter Winter. Så himla fina och lugna. Vi har umgåtts i någon timme nu, redan efter en kvart satte Cherri och tvättade sig i min hand (betyder att hon trivs hihi).
Är jättenöjd med alla mina 4 möss, nu vill jag bara de ska vänja sig och bli nöjda med varandra. Har nämnligen delat upp dem i 2 burar eftersom de olika ''paren'' bråkade så fort de hamnade i samma bur. Värsta mousefighten (hahahahaha). Men det ska nog gå bra. De måste bara vänja sig vid varandras dofter.
 
Cherri är den svartvita och Winter är lillen bakom
Gosi
TITTUT
Hahahaha alltså jag älskar den här. Typ som att de försöker rymma, mamman står på dotterns rygg för att kunna komma över "muren". So funny.
Medan Tucci fortfarande sitter i finkan ... lol

Kommentarer
Postat av: Max

Varför har du blogg.se och inte devote? Det är lätt den bättre bloggsidan, come at me bro

2014-02-24 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0