hemland




snygg båt? den kostar ungefär 900 mille.


man fick lixom inte ens ta kort på den, för att den skulle va ''hemlig''? ..
men jag gjorde det ändå, hihi


moster, kusin, mosters man, pappa, jag, kinesmat! ♥


alltså vårullarna där! det var lixom det bästa med jakobstad.
Åt säkert 20 st sammanlagt, eheh.


mirjam & tessa köper vårrullar:)


alltså nej jag vet inte ......


''Ta väl hand om blomman, jag har plockat den själv!'' - Full gubbe på gatan.


mosters man spelar amazing grace uppe i kyrktornet. / simon & zachs farsa.


justin bieber?


mirrreee


hettt


rainbow power.


lost


me gusta el coche!


random katt


skål!


2 fina kusiner! ♥


en förvirrad bashiri som försöker ro.


steker


en av 2 underbara morbröder! ♥


Mamma! ♥


maja :')


jag & bembi längst fram ..


vi kommer dö.


pro


finlands sötaste tvillingar!


söta Isabel:)


3 kusiner, jag och 'mormor' ♥


haha här satt jag & isabel och kolla på en fotbollsmatch, som annars kosta 100 spän att se på.


fina syskon!


ALEXANDER ♥



alltså dendär helvettes handen, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0