till mina kista tjejer & grabbarna

Jag vet att jag inte har varit med er så mycket nu på sista tiden, har bara lixom blivit att jag planerat mer med akalla tjejerna .. men jag har inte glömt er för det ! tänker på er hela tiden, saknar er. har skyllt på att ni inte går ut så ofta, men det kan jag inte veta eftersom att jag inte är med er längre .. vill inte behöva välja sida, kommer inte göra det heller. men nu känns det som om jag aldrig är med er längre. okej jo, bega. henne är jag med i stort sätt varje dag. men alla andra .. merve, burak, fiffi, cidona, jay, adina, serhat, berfin, robin .. ALLA ni. jag behöver er. ni vet vilka ni är. ni ska få se. ska messa 3 dar innan vi ska ut, haha. ska va med er. varje dag utan er gör ONT. skulle aldrig lämna er. JAG ÄLSKAR ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0