hej jag är på humör

hahah det förra inlägget tog sån jäkla lång tid, så har ingen lust att blogga mer. satt säkert över en timma och skrev. men det var för att angelika störde mig på chatten hela tiden med sina onödiga kommentarer. nu är det miko som stör. han stör alltid. HAHA, nej:) men mamma håller på o fixa kollo nuuu! jagärglad. maria kanske kommer med, hon ska skicka in iaf. annars åker ja sj HAHA. nej men nåra från förra året ska oxå, så blir inte själv hur jag än gör ;) ifall jag kommer in vill säga. hoppas. annars åker jag till finland i 2 veckor, jakobstad. eller dit åker jag vad som än händer. men fett skönt. ska bo hos mina kusiner, mina halvkusiner, min småkusin, och ja. det blir bäst. snackar med flera därifrån redan nu, som bara har addat mig (?) men det är kul:) för dom hahah dom fattar inte vissa ord. jätte kul! nejmen hah. ja ba, har ingen lust o blogga, så skriver jag en bibel ändå ? har börjat göra det. kul. hejdå


kollo är det bästa som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0