6

sofie om Inte min dag idag, allt går fel.:
kan du berätta lite om dina klasskamrater en och en, dom som du mest är med, älskar din blogg:D puss :)


Rebecca & Nathalie
Det är domhär vackra jag är med mest, i klassen. Min flickorrr.

Rebecca har jag känt i snart 9 år, vi har följts åt och gått i samma klass under hela den tid vi känt varandra. Hon har alltid ställt upp, hjälp & framförallt tröstat mig när jag behövt det. Hon är en av de få personer jag riktigt kan lita på nu för tiden. Kärlek till henne.

Nathalie .. vart ska jag börjaaaa. Henne har jag känt sedan jag började i råsunda, för 2 år sedan. När jag började där, så hängde jag inte så mycket med henne. Jag hade ingen koll på hurdan hon var, jag visste ingenting om dendär tjejen. Sen när rebecca började här, då klickade hon och nathalie direkt, och dom började umgås. Tillslut lärde jag oxå känna henne, och det är jag gaaalet tacksam över. Hon måste vara den skönaste syrian jag känner. :) Bäst Är Hon.


Andreas! Han jag kallar bästavän. Han är lätt en utav mina bästa, när jag började i klassen, var vi stööörsta hatarna, svär hahaha. Vi riktigt ogillade varandra, starkt. Men nu är han bland det bästa som hänt mig. Nathalies tvillingbror ;) deras madre har lyckats!
& han är som en riktigt lillebror för mig!


Så har vi 3 fotbollsgrabbar i min klass, som jag tycker väldigt mycket om. På första bilden, i rött, har vi Kim, bakom honom posear Marcus och på bilden under, haha, den mest normala bilden jag hittar på honom faktiskt, så har vi Manuel. Alla 3 är helt bäst, på sina egna sätt. Fast vi typ älskar att hamna i konflikter med varandra, men det löser sig alltid :) Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0