sliten

Imorse när jag vaknade mådde jag dåligt och det värkte i hela kroppen. Migränen var tillbaka och jag funtade på att stanna hemma från skolan idag för första gången under vårterminen 2012. Med tanke på att jag skulle missa både syslöjd, bild och en eventuell viktig no lektion, ifall jag stannade hemma, så gick jag iallafall. Dagen gick och jag kände mig allt bättre och piggare efter varje lektion. Men på sista lektionen kom samma känsla som tidigare tillbaka, kroppen värkte och jag orkade inte stanna kvar. Det är mina sömnproblem som tar död på mig. På 3 dygn har jag sovit 15 timmar. Mår ständigt så jäkla dåligt. Ska iallafall försöka sova nu, måste få nya krafter inför nationella imorn.


Kommentarer
Postat av: Rula

Hej! Jag vet inte om jag känt migrän förut (XD) men när jag gick i nian så hade ja oxå huvudvärk sista terminen ( vet inte om det var lärarnas monotona röster, gissar tomt iaf)... Men jag tänkte positivt o allt gick bra sen... Skratta o njut av livet så ordnar sej allt säkert :) BTW, kom till bloggen från youtube!

2012-04-19 @ 00:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0