push it to the limit

Emelii har precis åkt hem och jag sitter kvar med min historiebok, påsar under ögonen & migrän. Allt känns så tufft just nu. Vi har matte och engelska nationella och jag känner mig pressad som fan inför de och inför alla övriga prov. Det är så mycket som ska göras och så mycket som måste visas innan slutet av terminen. Enda anledningen till att jag pluggar som en dåre är för att jag absolut vill vara säker på att komma in på bromma. Jag kommer lätt få poäng som överstiger intagningspoängen, men vill vara säker. Det är rekordmånga som sökt dig iår och om jag inte kommer in, vet jag inte vad jag tar mig till. Då blir det solna isället. Kul.


Men ungefär såhär ser jag ut just nu.
Helt gammal bild, ser inte ut såhär i dagens läge hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0