10 sanningar

♥ Jag gillar alla mina lärare
Tittar på vakna med the voice varje morgon hoho
Redan i vintras började jag köpa kläder till gymnasiet
Jag känner mig som tryggast när jag är ute sent, ensam
Säger ofta ''jag älskar dig'' till folk, utan att riktigt mena det
Min blogg heter kiista för att jag kallades det på mitt andra kollo
Kan vara väldigt social och pratglad, men väljer oftast att inte vara det
♥ Brukar tycka pojkband är jätte töntiga, men gillar one direction, actually
Kan fortfarande titta på tecknat och tycka det är kul haha. typ nickelodeon
Om jag inte träffar eller pratar med Camila under en hel dag, får jag ångest


Kommentarer
Postat av: Derya

Sjukt bra blogg! :)

2012-04-20 @ 16:37:23
URL: http://pojkflickanss.webblogg.se/
Postat av: Derya

2012-04-21 @ 13:53:11
URL: http://pojkflickanss.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nutteputtelutte!!! Saknar dig som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......aaaaaaaan mandis!

Kommer hem imorgon, vi förlorar nog idag så vi är hemma tidigt! Puuuuuuuss! <3

2012-04-21 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0