Bare Back Slit Dress

Någon frågade om den vita långklänningen jag köpte från Nelly, hur den ser ut framifrån. Har tyvärr ingen bild på när jag har den på mig, lägger in bilden från sidan. Klicka på bilden för att komma direkt till klänningen på Nelly. Det är konstigt, ibland kostar den 99, ibland 149. Den var billigare igår haha. Men passa på att köpa den ifall ni är intresserade, den har kostat 499. Väldigt tjockt och bra material, dvs inte ett dugg genomskinlig. Fin passform OM man har en relativt bred rygg. Jag tror att, är man väldigt smal, så blir den rätt så pösig på sidorna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Dita

Det var jag som undrade har ungefär din kroppstyp men väldigt breda lår.. Får se om jag vågar köpa den :) tack för svaret :)

Svar: Det ska nog inte vara några problem, den är väldigt stretchig, så dina ben spelar nog inte så stor roll :) Hoppas du köper den, den är verkligen superfin!
Amanda Bashiri

2015-11-07 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0