Drömlinnet

Sitter på bussen påväg till Isak. Spontana kvällshäng med honom och framförallt då Nathalie är något jag för tillfället lever lite för. MEN det var hursomhelst inte därför jag tänkte blogga. Mitt protein tog slut imorse, så efter jobbet panikåkte jag till MMsports för att fylla upp lite. Och vet ni vad jag hittade? Ett linne jag velat ha ungefär hela mitt liv. Det har kostat 350 kronor vilket är SJUKT dyrt för ett litet linne. Men nu var den nedsatt till 260, det fanns bara ett kvar och den var i min storlek. Ödet eller vadå??? Så jag slog till. Och jag ångrar det inte en sekund. Det kan vara det snyggaste träningsplagg jag äger. Sjukt nöjd. Ser lite farlig ut i det B-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0