3 månader

Idag är första dagen på min "diet". Jag har köpt en PT som ska coacha mig online i 3 månader. Han har gett mig ett kost och träningsschema. Det är helt sjukt, ska äta så otroligt mycket. Osäker på om man ens hinner äta så mycket som jag ska äta på en dag. Hursomhelst är jag supertaggad. Främst av allt är jag taggad på att få äta KOLHYDRATER!!! Idag och igår har jag förberett med mat, det är nog det enda jag kommer göra på min lediga tid nu framöver. Dessutom har jag tagit lite progressbilder, måste ju se skillnaden. Håll tummarna för mig och för min mage så den inte spricker.
 
"Börjar" härifrån. Ska bli så spännande att se hur långt jag kan gå. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Porr

2016-02-04 @ 13:01:20
Postat av: Anonym

Why so serious?

2016-02-04 @ 13:01:39
Postat av: Anonym

Den kommer spricka av abs

2016-02-04 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0