Ledig torsdag

Idag är jag ledig. Istället för att bara träna och laga mat hade jag faktiskt tänkt ta hand om mig själv och mitt rum litegrann. Vid 13 idag ska jag träffa en PT på sats för ett benpass. Senare ikväll ska jag iväg på IW och efter det ett extremt jobbigt pass som ska stärka bålen (testade passet första gången i måndags). Men mellan ca 14.30-18.30 är jag helt ledig. 
Så jag ska fila naglarna, noppa mina ögonbryn, tappa upp ett fotbad, rengöra mina sminkborstar och bara allmänt städa lite i rummet. Det var längesedan jag riktigt tog hand om mig själv. Unnade mig dock ett par nya Nikes förra veckan, vilket ni kanske sett på instagram. Det var jag värd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0