Variation is life

Igår körde jag något som kan ha varit det roligaste passet någonsin. Jag tränade på SATS i Vällingby med två vänner från jobbet. Vi körde rygg, men det blev så mycket mer. Vi gick armgång i buren, körde armhävningar med ringar, stod på huvudet (inte jag hehe), testade hur många dips jag klarade utan hjälp och övade på kippade pull-ups. Hela passet tog två timmar och när jag gick därifrån hade jag bestämt mig för att köpa till medlemsskapet som gör att jag får träna på alla SATS i Sverige. Känns så värt att kunna variera sig. Vällingby var så mycket större och bättre än Kista, bara att få träna någon annanstans gjorde det hela 100 gånger roligare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0