Hemma igen

Som jag skrivit här på bloggen femtioelvatusen gånger så bodde jag och min familj i Spanien några år när jag var liten. Nästan så man kan säga att jag växte upp där. Tanken var att vi skulle bo där för evigt, men så blev det inte av seriösa anledningar. 
Vi bodde närmare bestämt i Marbella som ligger lite utanför Málaga. Och nu är vi här igen. Sist vi var här var åtta år sedan tror jag. Jag har ju varit i Spanien sen dess, men inte här. Känns helt fantastiskt att vara tillbaka (bortsett från det faktum att jag åkte på fetförkylning första dagen). 
Vi har hyrt en stor lägenhet som kommer med en enorm gemensam pol, som vi dock nästan får för oss själva. Vi har inte åkt in till själva centrum än, men när vi väl gör det - när jag blivit frisk - kommer jag vara så lycklig. Att få gå på samma gator igen. Längtar så otroligt.
 
Tar en evighet att ladda upp bilder med lägenhetens wi-fi (trots att jag betalt 450kr för att få det), så det blir inte fler bilder än såhär idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0