Veckans form

Igår när jag vägde mig visade vågen 58,3. 58,3!!!
Nej. Det är ingenting jag är glad över. Sist jag vägde under 60 kg var visserligen när jag gick i 9an, men vikten är ingenting jag går efter. Jag har ingen drömvikt. Bara en drömkropp. Det spelar ingen roll om jag väger 90+ bara jag är nöjd med min kropp. Men jag tycker dock inte om att väga så lite. 
Jag pratade med Rickard, min PT och han var helt hundra på att det berodde på att jag var sjuk. Att man förlorar mycket vätska. Han menar att jag kommer komma tillbaka till det jag vägde innan jag blev sjuk så fort jag kommer igång med tränigen igen.
Jag äter ju precis som vanligt, vilket är svinjobbigt när man är sjuk. Men det är det minsta jag kan göra för att förlora så lite som möjligt.
Annars känner jag mig faktiskt redan väldigt nöjd med min form. Det är inte förrän nu som jag börjat se resultat. Min mage är mycket mindre, rutorna har poppat lite mer och rumpan har rundats till.
2 månader kvar 2 go och jag är superspänd på att se "slut"resultatet.
Mina FULA bristningar som jag inte vet varifrån de kommit. Läst på en del och sett att man absolut kan få bristningar om man börjar träna väldigt tungt. Antagligen därför jag fått dem. De dök upp i mitten av sommaren.
Det är min armbåge som sticker ut, inte ett bröst! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0