"Welcome back Amanda" -eBay

Igår kväll slog det mig att jag måste börja köpa de grejer jag vill ha från eBay till i sommar redan nu. Så idag har jag suttit och klickat mig runt på olika bodys, badkläder, navelpiercings och croptops. Utav alla de kläder jag beställde till förra sommaren var det bara ett enda plagg som passade. Men nu, ett års eBayande senare är jag mycket mer erfaren. Jag vet exakt vilka plagg som kommer passa och vilka som kommer sitta konstigt, vet exakt hur jag ska göra för att hitta det allra billigaste plagget och viktigast av allt - jag vet exakt vilken storlek jag ska välja beroende på vilket land plagget kommer ifrån.
Jag har verkligen handlat sjuukt fina grejer. Det var ett tag sedan jag var inne på eBay så det har hunnit komma in massa nya fina saker, speciellt plagg till sommaren.
Är SUPERTAGGAD på att få hem allting!!

Klicka på bilderna för att komma till plaggen.
Grå tröja som jag kan ha redan nu i vår för 41 kr.
Svart body, säkert superfin med ett par vita jeans, 51 kr.
Vit baddräkt, är såå taggad på denna! 66 kr.
Svart virkad croptop 34 kr.
Navelpiercing 11 kr.
Navelpiercing (tredje gången jag köper denna, superfin men rostar fort) 10 kr.
Navelpiercing, har likadan i guld, min absoluta favoritpiercing! 17 kr.
 
Bodyn, baddräkten och croptopen köpte jag i storlek L och tröjan i M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0