Rygg

Det är ingen secret att jag älskar min rygg. Jag får många komplimanger om den, men tycker jag borde få mer, SÅ mycket älskar jag den. Skoja.
Det är så lätt att bli blind för sin egna utveckling, jag tycker själv att min rygg ser precis likadan ut som den gjorde för 1 år sedan, men självklart gör den inte det. Blir såklart större hela tiden. Knäppte en ryggbild på gymmet igår som jag jämförde med en bild jag tog i slutet av maj. BLIR SÅ GLAD när jag tydligt ser att det går åt rätt håll. Kanske iofs bara blivit bättre på att posera. Hoppas inte.
 
                                  30 maj                                                                        15 november

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0