dumdum

Kom precis hem från kista centrum, har köpt en jätte fin rosa och grå ''college kofta'' elr va man ska säga :)


Gina Tricot 249:-

Ensam hemma med kian ikv, vi ska gå och köpa pizza, sen ska ja ut! :)
Måste äta ngt nu oxå, har inte ätit ngt sen frukost e cook hungrig.
Jade kom för att hämta emelie i skolan idag, dom skulle till hennes landställe, roligt att se henne :)
Sen satte jag mig tsm med evelyn utanför 307 för att vänta på shima, som jag alltid gör på fredagar.
Efter typ en halvtimme kom jag på att shima ska med evelyn till hennes landställe -.-
Jag och evelyn snacka till och med om det när vi satt där, olagligt dum jag kan vara ibland..
Så jag åkte hem själv och träffade serhat, lilla yafet och sahil i typ 5 min, träffade pappa och köpte koftan.
Men nuuuu måste jag äta, kmr svälta!

Poss

Kommentarer
Postat av: Eliiin<3

Snygg college kofta! :D

Har en sån fast röd!;D

2010-04-18 @ 21:15:40
URL: http://elinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0