24 april 2010♥

Bästa dan på längefan! Efterlängtad dag, verkligen!
Kom hem från bega vid halv 1 ngt.
Kl 1 gick jag till centrum, träffade serhat och vi åkte t solna, skulle kolla på match, aik akademi mot afc.
Serhat sa att matchen började halv 2 men den börja kvart över, så jag satt med honom och johan härdin i typ en kvart, sen pallade jag inte och åkte hem. Va i kista tills matchen började, då åkte jag tillbaka och träffa cleve och vi gick tsm till matchen. Serhat va skiit sur på mig för att jag stuckit och för att jag drev med honom innan om en sak, så jag satt med ake, yafet, dodou och nåra till, när cleve gick. Aik vann 2-0 :d
Va med boran, ake, yafet, dodou, eliot och serhat i solna centrum och i kvarnbacka.
Sen gick jag hem och åt, hade inte ätit ngt på hela dan och sen gick jag och mötte alla utanför rebecca.
Alla gick till gläntan och grillade, vi hade cooook kul!
Jag och jonathan doog av garv hela jävla tiden asso, största tjockisarna jasvär!
Så jävla kul vi hade :)

Men nu kommer bilder från festen :)


Tvilling


KATTER!


blocket nästa, ali ;)


haha älskar killen



Man ser exakt vad han säger :)


Dör för mähäd asso


HAHAHAHAHA


Jonthan



Derre cooling!


AramBahram


Allt för idag :)

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0