There's nothing you can't do

Bexx sov ju hos mig igår till idag, HAHA tjejen e sjuk ;D
VI HAR BILDAT FAMILJ! Jätte söt familj, den består av mig, henne, och sen har vi ett tvillingpar och en son! :)
Våra barn e typ studsande bollar, aso bokstavligen, men ni vet.. barn! Jag vet verkligen inte vad jag skriver och jag orkar inte förklara det för mig själv, så vi går över till bilder och musik istället!




bättre bild kvalité får man leta efter.


lixom, tvillingarna på tröjan. Man ser ju likheten?


och vår vackra son t höger

Vi hade lämnat bexx innan, hon va tvungen att åka hem, så d blev ja o christine som luffa runt i kista ist!
Kanske bada m dom imorron om ja inte träffar bedro :)

Poss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0