marcus west

Kära marcus . Det var så du ville att jag skulle börja :) men lovade att göra ett inlägg om dig, så här kommer det . haha nu har det gått en kvart sen jag började på inlägget . har ingen aning om vad jag ska skriva . vad jag än skriver så lär jag få höra det i skolan på måndag, och om jag inte skriver nåt så kommer du ba ''om det hade vart kim eller jh, så hade du skrivit en hel bibel !'' men skiti nu kör jag . har gått i din klass i snart exakt ett år . i början var du bara jobbig mot mig med rrrrager rrrrebandi och andra grejer, men borsett från det har du varit rätt schysst hela den tid vi känt varandra :) dock jäkligt jobbig på dagens spanska lektion, men jag förlåter dig . fast jag hört från vissa personer att man inte ska lita på dig, så har du nästan aldrig spridit vidare något av det jag berättat till dig, bara hjälp mig i vissa fall . litar på dig till fullo, är nästan glad att du tvingar mig berätta saker till dig :) kommer ångra att jag skrev sådär, men den dagen, den sorgen . sen måste man ju bara ta upp din humor ..  gal1 skön ! och läskig . vid vissa tillfälllen har jag vart sjukt rädd för dig, tror att alla i klassen har vart det . när du snackar om hur du ska döda ditt första offer och grejs, haha, sjuk . skriver mest dehär inlägget för att slippa bli någon av dina offer :) okejs, har inte så mycket mer att skriva . det var min bild av marcus makkan west ! :)


makkans låt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Stalker

Lame

2011-06-09 @ 01:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0