okay

jag är helt död ! har gått i centrum flera timmar, utan att ha köpt en enda sak till mig själv .
bega mådde dåligt, så gick med shima istället .
shima gick iväg med typ sara och sephora, och jay åkte till stinsen med mattios, svart, filemon och milkias, så jag och dan gick själva och leta kläder till honom . dom som inte vet, så är jag halvt barnvakt till dan . får inte betalt eller så, men har ansvar att inte lämna honom själv eller så . vi köpte typ massa grejer till honom, och e helt död . har ångest oxå, de va massa saker jag såg igår som jag ville köpa, men de va så jäkla långa köer, så tänkte äh, ja tar de imorn istället . gissa vad ? idag va allt slut . hur kul som helst . ska gå imorn med ang, i solna, hoppas jag hittar mer där .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0