KAOS FEST!

Feett kuul idag asso! Inas fest. Säger bara ett ord:
KAOS!
Herregud, först jag gick t Bega efter skolan och vi gick hem t mig och bakade rulltårta t festen, alla skulle göra ngt. Festen började kl 6, kvart i 6 började jag packa. Ska sova hos Bega. Vi va i festen typ kvart över. 
D va Inas, Eva, Sara, Sabrin, Cidona, Oana, jag och Bega.
Inas sa att Jp och Angelo kanske skulle kma. Efter ett tag kom dom och Aram.
Ngn hade lagt ut tårtan under snön så den nte skulle smälta. Sen dom hitta den och kubba iväg.
Inas ringde Angelo och han sa att Aram ätit upp den själv. Inas, Eva, Oana och Sabrin stack t kfum, för att snacka med dom. Haha Inas och Eva tog Aramas skor och kubba. Sabrin, Sara och Oana kom tebax t lokalen.
Efter typ 5 min hörde vi ngt som krossades, vi gick ut i hallen, sen Aram hade kommit och krossat glaset på dörren MED HANDEN! Han hade inga skor rkt sär barn, okej Inas hade ju dom, men skit i.
Sara ringde Inas och sa att hon skulle kma. Hon kom och gav honom skorna, sen allt blev KAOS!
Dom tagga sen dom kom tbx för att säga förlåt, ja venne vaad.
Men d va fett kul. Vi tagga t Mäs&Buraks fest och hämta Robin.
Och nån leker dissare och går på den ist för Inas..
Och Cidona tappa min digital kamera i golvet, nu den e sönder. Kan ändå föra över lite bilder som vi hann ta.
Dom kmr imorron, ska irritera Bega nu :d
Och Frida e fett glad för din skull!<3

Hejdå! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0