Råsunda e föfaan bra(Y)

Hejhej idag va ja i skolan, kulkul, faktiskt nte sarkastisk haha, älskar nya klassen, MYCKE bättre än den förra!
Iaf killarna.
Saknar fortfarande 7a's tjejer, men de ligger lika med 7:5's! :)<3
Den sämsta va att grisen nte va i skolan idag :(
Ja kallar dig så nu, Frida, du får föfaan ta och acceptera det! :)
Ingen visste varu va heller, för du kunde ju svara på din mobil..näärå de gick tydligen nte.
Imorron ska man typ te Hagaparken med 6orna 7orna och 8orna, man ska typ va i lag, hoppas ja kmr i samma lag som Shima! :)<3 Elr nej hon kmr ba mula söönder mig hah :o
På vägen hem ringde ja Bega och ba vart eru, dom va tydligen i skolan, i biblioteket, sen när ja gick dit, nehep, då varom i kista bibliotek, sen pallade man nte gå dit och nu sitter ja här, och ska på gittar om 5 min
OH JÄVLAR 5 MIN!?

HEJDÅ! :O

Kommentarer
Postat av: frida l.

Hahahahahaha jag ska döda dig. Bokstavligen. Grisen det var väl och ta i?! Aja men jag har ju ett annat nummer. Kommer imorgon! Btw, Amanda är en Åsna.

2010-01-13 @ 18:16:39
Postat av: DU HETER INTE FRIDA L. DU HETER GRISEN!

Men vafan de e väl nte snällt att döda en ny elev, HAHA du kmr få skit som faan om du gör de, så vsg! :)

2010-01-13 @ 19:30:33
Postat av: Leo

gittar?

2010-01-13 @ 20:23:44
Postat av: Amanda

Ah ja går på gittar :P

2010-01-14 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0