GODERMORGON!

Vakna för typ en timme sen, så då räknas det fortfarande som morron för mig :)
Blev ingen träff med strandbarnen idag, oliver skulle på bajen, skit match och becka svarar inte..
Lika bra, hade ändå inte pallat åka in till stan, sen hem sen tebax igen.. Fett jobbigt. Om man e jag.
Jag har kommit på varför jag inte skriver så långa inlägg längre!
Eller.. ja gjorde inte det innan heller, eftersom att jag hade större typsnitt i min förra design än vad jag har nu, så såg det bara ut som att jag skrev längre! Fett smart :)
Så jag skrev typ överdrivet mke igår kväll.. Känner på mig att jag kmr göra det nu oxå, och det vill jag inte, för det är cook tråkigt att läsa. Men nu har ja fått flyt i mina fingrar, så nu ere roligt att skriva :(
Om ja inte skriver nu, så kmr ja bomba ngn kompis ist, och de är ju ännu tråkigare.
Nu tappade jag flytet, de passar ju bra. Fett mobbad.

Familjen


HAHA sånna här foton blire när man skriver tråkiga inlägg.
Jag som ser ut som en barbie docka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0